FANDOM

Чаклунка

Я поча... писати цю статтю, проте мене терміново викликали на Лису Гору!
Коли прилетю то продовжу...

Це написав Utgarthilocus

Pleiades large

Зоряна астрологія, як окрема система астрології Редагувати

Зоряна астрологія або Сидерична астрологія — це система астрології, у якій точками відліку є нерухома зірка (наприклад у джйотіш - Реваті або Дзета Риб). У 17/05 285 р. коли існувала нульова прецессія не було різниці між сидеричним і тропічним зодіаком, але в 2011 р. вона наприклад досягла 24 градуси. В джйотіш існує своя проблема — суперечка між різними астрологами, чия айанамша точніша. Зараз офіційно прийнято використовувати айанамшу Лахірі і сидеричну довготу планет визначають як тропічна довгота мінус аянамша λsid=λ-AL (екліптична система координат).

Зоряна астрологія, як розділ класичної астрології Редагувати

Зоряна астрологія — розділ астрології, що вивчає вплив зірок та інших позапланетних об'єктів на долю людини, держави чи явища.

Містерії зоряної астрології [1]Редагувати

Вираз народитися під щасливою зіркою, народитися під нещасливою зіркою, виникли в стародавні часи. В цих прислів'ях відображена віра в те, що зорі впливають на долю людини конкретно та очевидно.

Колір зірок [2]Редагувати

Кожна зоря має свій колір, котрий також визначається зв'язком з планетами за проявами, проте на зовсім іншому, не на побутовому рівні.

  • Блакитні зорі пов'язані з Сатурном і вказують на гальмування, стиснення, жорсткі задані параметри.
  • Червоні зорі пов'язані з Марсом і вказують на агресію, рух, натиск.
  • Помаранчеві зорі пов'язані з Сонцем і вказують на активність, пробудження життєвих сил.
  • Жовті зорі пов'язані з Юпітером і надають експансію.
  • Білі блискучі зорі пов'язані з Венерою і надають м'якість, спокій.
  • Білі матові зорі пов'язані з Місяцем і надають мінливість, неусвідомлення.
  • Зеленуваті зорі пов'язані з Ураном і надають раптовість, перевороти, інформативність.
  • Туманні зорі пов'язані з Нептуном і надають містичні откровення або ж спокусу та смуту.
  • Пов'язані з Ліліт[3] це зорі різних кольорів, що надають спокусу і забруднення та спонукають до гріха.

Виноски Редагувати

  1. Мистерии звездной астрологии. П.П.Глоба
  2. Неподвижные звезды. П.П.Глоба
  3. Під Ліліт мається на увазі фіктивна планета, що є по суті точкою лінії апсид, а саме апогеєм місячної орбіти.
Зоряна астрологія
Зорі

СіріусВегаАльдебаранАнтаресФомальгаутАхернарБатен ЦетусДівдаЙота Кита

Сузір'я

Велика ВедмедицяЛевРиби

Галактики

Вортекс

Скупчення

СтожариГіадиФацієс

Туманності

ЕнсісФорамен

Особливе Центр ГалактикиАпекс СонцяВежа