FANDOM

Градус Плутона і Діви. Містицизм, магія, парапсихологія. Схильність до підлості. Дає людину, що є причиною нещастя для друзів (П.Глоба).

  • Сіра Гадюка
  • Плутон Помаранчевий
  • Дуже дурний, важкий. Зміїна зовнішність, вміє втиратися в довіру. Нерухомий погляд, посмішка зміїна. Гнучкий не дивлячись на схильність до повноти. Фігура схильна до повноти, але при цьому людина дуже гнучка і рухома. Схильність до магії, до впливу на інших людей, втручання в чуже життя. На них періодами нападає злість і ненависть, а також надцінні ідеї і параноїдні якісь відхилення в особистості. Вони можуть навіть нападати першими, якщо їм здасться, що хтось або щось представляє для них загрозу. У їхньому житті й долі дуже часто багато повторюється - ті ж люди, ті ж контакти, тобто вони схильні змінювати свою шкіру, шкуру, заново починати своє життя. Градус злоби і заздрості, навіть схильність до садизму. Дуже часто вони в своїй долі вдаються до якогось надприродного втручання. Деякі з них свято вірять в дію магічних сил, тому якщо потрібно для того, щоб поліпшити своє життя, вдатися до псування і пристріту, вони ніколи перед цим не зупиняться. Так само як переступити через когось або прибрати його чужими руками. Часто бувають замовниками вбивств, але не кілерами. Прекрасно все розраховують, у них хороші комерційні здібності, здатності комбінувати. Розрахувати так, щоб залишитися в стороні - це вони чудово вміють (П.Глоба).
  • Фальш, скритність, робить з інших дурнів. Комерційний талант. При пошкодженні світила - обвали, падіння (Я.Кефер).
  • Градус астрології (Н.Девор).
  • "Після вінчання наречений знімає фату з нареченої". - Проникаюча, яка розкриває сила вихованого розуму. Розкриття, зняття покривала (Д.Радьяр).
  • "Заплутаний". Вказує на людину, чиє життя, думки або справи можуть стати занадто заплутаними. Часто обставини заважають розвинутися здібностям (Б.Израитель).
  • Небезпека стати мимовільною причиною великого нещастя для іншого (А.Трояновський).
  • Градус Плутона. Градус безшлюбності. Градус містицизму. У гіршому випадку - схильність до підлості, ніж в спину. Нещастя для друзів.

У кращому випадку проявляється у містиків, у людей, що займаються магією, парапсихологією (Тебоїчний календар).

  • Градус Юпітера. "Вершник з працею утримує коня, що встає на диби". - Вказує на людину, втягнуту в запаморочливі авантюри. Людина буде змушена працювати не покладаючи рук для того, щоб зберегти те, що дійсно пов'язано особисто з нею. Така людина може дуже залежати від своєї фізичної сили, яку вона переоцінює, або від своїх енергетичних можливостей, які постійно перебувають в надмірній напрузі. Якщо в гороскопі такої людини є планета, яка була на горизонті в момент її народження, то на неї потрібно звернути особливу увагу. Це символ Сутички (І.Космінський).

Джерело інформаціїРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Перебування Сонця в 12-ому градусі Діви приблизно припадає на 4 вересня.
  • Звісно характеризувати людину за градусом навіть Сонця є наївним методом, адже багато інших факторів можуть давати протилежні якості.