FANDOM

Загальний описРедагувати

Символи дня — “Кінь”, “Табун коней”, “Колісниця”. Йде процес перетворення внутрішньої структури людини, отримання енергії дуже великого руху. Це день астрального лицарства. Відбуватиметься процес самосвідоцтва, людина може навіть змінити свою фізичну природу. Дуже сприятливо цього дня ходити по снігу і по скошеній траві. Це дасть енергію. Треба старатися, якомога більше бути на свіжому повітрі. Ми можемо заряджатися енергією вітру, тому добре бути на вітрі, сприятливо купатися в холодній воді. Це також сприяє перетворенню внутрішньої структури. Сприятливо цього дня надягати одяг білого або золотистого кольору, червоне: журавлину, калину, гранати, горобину, буряк. Оскільки це день руху, то можна переходити на іншу роботу і починати подорожі, мандрівки. Сприятливо здійснювати справи, пов`язані з боргом , обов`язком і відповідальністю, приймати на себе відповідальність. Добре спілкуватися з друзями і давати клятву вірності. Не рекомендується усамітнюватися і залишатися наодинці. Необхідно реалізовувати цю енергію в табуні. Цього дня треба робити те, що необхідне для майбутнього. З 21-м місячним днем пов`язана чакра Сахасрара (розташована на кадику), або тисячапелюстковий лотос. Сприятливі концентрація на Сахасрарі і роздуми про те, що через цей центр ми отримуємо інформацію з Космосу. Це центр зв`язку з Космосом. Із цим днем пов`язана печінка і кровотворна функція організму. Якщо людина не працює над собою, не міняється внутрішньо, то це веде до порушення роботи печінки, до гепатиту і до порушення формули крові. З 21-м місячним днем пов`язана можливість стать кращими і проявити свої лицарські якості. Люди, народжені в 21-й місячний день, від початку являються чистими лицарями і захисниками справедливості. Люди цього дня, які не розвиваються, можуть бути неприборкними негідниками і йти до мети по трупах.

СниРедагувати

Сновидіння цього місячного періоду відображають наскільки людина реалізує себе в творчому аспекті. Оскільки сама природа людини, її Божественна Суть — є не що інше як творча іскра (пригадаємо, що сам Господь Бог — Творець), то дуже важливо, щоб людина правильно актуалізувала свій творчий потенціал. Якщо цього не відбувається, виникає, образно кажучи, душевна імпотенція, що не дозволяє людині повноцінно існувати у Всесвіті. Образи сновидінь двадцять першого місячного дня, при їх правильному тлумаченні, можуть показати людині, де у неї стоїть “замок” на шляху творчого потоку. Пригадайте, всі діти — творці, вони люблять малювати, співати, танцювати, вигадувати і так далі. Але з часом дорослі пояснюють їм, що вони “не Пушкіни”, “не Рубенси” і “взагалі увесь час потрібно думати про гроші”. Подібний підхід створює у дитини енергетичний блок, який згодом, вже в дорослому житті, приносить їй постійні психологічні і фізичні проблеми, зокрема, в сексуальному житті. Річ у тому, що основа творчої енергії є сексуальність, і якщо її перекрити, блокувати — статеве життя стає сірим і нецікавим. За останніми науковими даними, коли страждаючим імпотенцією або статевим безсиллям, запропонували, незважаючи ні на що повністю віддатися тому виду творчості, якою вони займалися в дитинстві, результати показали, що багато з них просто відродилися на очах, проблеми як і не бувало.

Здоров’яРедагувати

Сьогодні на тренуваннях можна збільшити навантаження, це піде тільки на користь. Добре також пробігти марафонську дистанцію або зробити який-небудь марш-кидок із великою кількістю перешкод. Все перенавантаження благотворно позначиться на здоров’ї. Організм зараз не тільки здатний витримати великі навантаження, але і бажає випробувати себе в екстремальних умовах. Правда, з печінкою потрібно бути обережними, ні в якому разі не вживати алкогольних напоїв і утриматися від куріння. Сьогодні навіть мала їх доза практично смертельна. Астрологи дуже рекомендують цього дня зайнятися кінним спортом чи просто прокататись на коні.

СексРедагувати

У двадцять перший місячний день секс повинен бути активними, енергійними, творчим, наповненими новими ідеями, новими техніками, методами й позиціями. Украй протипоказані нудні й прісні статеві відносини. Цього дня секс – творчий акт, коли ваша любовна пара може в оргазмі наблизитися до самих небес! Уявіть, що ваші тіла знаходяться в руках Божественного Скульптора, що ліпить із вас Кохання. Віддайтеся своїм фантазіям, не стримуйте себе. Постарайтеся, щоб у цей період у ваших любовних іграх було більше незвичайного й екстравагантного.

ХарчуванняРедагувати

Дуже корисно в двадцять перший місячний день включити в свій раціон моркву, буряк, гранат і журавлину. Загалом їсти можна все, але стежте за тим, щоб не перенапружити свою печінку, не перестарайтеся з солодкими блюдами, а також постарайтеся вживати трохи менше спиртних напоїв.

БізнесРедагувати

Для бізнесу це період активних, стрімких дій, які, якщо ви утримаєтеся в “сідлі”, обов’язково принесуть позитивні результати. Головне — “не відпускати віжки” і довіряти своєму “скакуну”, тобто енергії Місяця. Надзвичайно ефективними будуть дії, в яких бере участь якомога більше людей. Тому корисно зібрати всіх співробітників і направити їх зусилля на виконання якого одного конкретного завдання. Це найрезультативніший час для мозкового штурму. Якщо ви працюєте в галузі, пов’язаній із спортом, гральним бізнесом, особливо, пов’язаним з кіньми, це найкращий для вашої справи день. Але не вплутуйтеся в безглузді змагання, не ведіться на дурне “слабо?!” — все це двадцять перший місячний день може перевезти тільки на розчарування. Ви нікому нічого не доведете, але напевно втратите те, що мали.

ВорожінняРедагувати

Запитувати оракула бажано тільки на теми, що стосуються творчості, мистецтва, на решту сфер людської діяльності оракул не дасть точної відповіді, особливо це стосується соціального і матеріального планів. Деякі провісники стверджують, що в двадцять першу добу оракули відповідають і на питання, що стосуються виграшів в скачках і лотереях. Для ворожіння вони рекомендують використовувати всі інструменти азартних ігор — карти доміно, лото і так далі.

ЕзотерикаРедагувати

Двадцять перша місячна доба – час самих екстремальних практик, наприклад, стояння під водоспадом, які практикують в школах сюген-до. Деякі містичні школи стверджують, що здійснені в двадцять перший місячний день благодійні вчинки у декілька разів збільшують позитивну карму і допомагають звільнитися від негативної, створюючи кращі умови для наступного переродження. Зазвичай в цей період проводяться шаманські ритуали і практики, а також ті вправи, які пов’язані з переміщенням між тонкими сферами буття. Цього дня маг здатний переміщатися між паралельними світами безперешкодно, оскільки грань, що відокремлює один простір від іншого, тонка. А от аматорам займатися подібними діями не рекомендується – по недосвідченості вони можуть забрести “не туди” і без належного керівництва не зуміють знайти дорогу додому. Будьте обережні. Викликати духів і проводити спіритичні сеанси з тієї ж причини теж не варто.

Джерело інформації Редагувати

Примітки Редагувати

Місячна астрологія
Фази МісяцяФази Місяця

1-й місячний день 🌑︎ 2-й місячний день 🌑︎ 3-й місячний день ☽︎ 4-й місячний день ☽︎ 5-й місячний день ☽︎ 6-й місячний день ☽︎ 7-й місячний день ☽︎ 8-й місячний день ☽︎ 9-й місячний день ☽︎ 10-й місячний день ☽︎ 11-й місячний день ☽︎ 12-й місячний день ☽︎ 13-й місячний день ☽︎ 14-й місячний день 🌕︎ 15-й місячний день 🌕︎ 16-й місячний день 🌕︎ 17-й місячний день 🌕︎ 18-й місячний день ☾︎ 19-й місячний день ☾︎ 20-й місячний день ☾︎ 21-й місячний день ☾︎ 22-й місячний день ☾︎ 23-й місячний день ☾︎ 24-й місячний день ☾︎ 25-й місячний день ☾︎ 26-й місячний день ☾︎ 27-й місячний день ☾︎ 28-й місячний день ☾︎ 29-й місячний день 🌑︎ 30-й місячний день 🌑︎