FANDOM

Загальний опис

Символи — “Дерево пізнання” і “Аум”. Цього дня йде процес вибору між добром і злом. Не рекомендується бути наодинці. Добре погуляти по лісу, садити рослини, згадувати традиції. Потрібно робити все, що сприяє свідомому вибору між злом і добром. Ми здійснюємо цей вибір на трьох рівнях — на рівні думки, слова і дії. Всі ці три рівні повинно бути на контролі. Допомогти зробити правильний вибір може вербальна магія, тобто промовлення і спів священних гімнів, мантр і молитов. Цього дня добре прясти і розпускати нитки, тим самим йтиме допомога в розв’язуванні вузлів карми і відмежуванні добра від зла. Не рекомендується ухвалювати рішення, яке ще добре не обдумане. Погано бути у великих групах і виконувати групову роботу. Не можна цього дня рвати квіти і рубати дерева. У 4-й місячний день людина може одержати захист егрегора. Це відбувається, коли ми згадуємо свої події життя і робимо висновки. Так ми здійснюємо свій вибір, правильно оцінюючи ситуацію, яка лежить на нас важким вантажем. Перетворюючись, ми одержуємо захист егрегора. Дуже сприятливо знаходитися в сім’ї і спілкуватися із стихіями (вогонь, вода, земля, повітря). Магічна дія 4-го місячного дня — заміс хліба. Хліб — особливий продукт. У нього вкладено велику кількість праці, і величезна кількість людей торкалася до нього своєю енергією. Хліб є символом добра і об’єднання людей, ватрушка — це символ Сонця. День також називається “Аум”, тому вимовлення звуків цього дня є благотворним, хоча звук “Аум” і призначений для ментального тіла. Але ментальне тіло є таким, що панує над астральним і фізичним і його хороший стан сприятливо для всієї решти тіл. Можна співати звуки і мантры для всіх трьох тіл. З 4-м місячним днем пов’язана чакра Вішудха, гортань. Якщо людина не використовуватиме енергію за призначенням, то страждатиме остеохондрозом. Вона не зробила вибору. Люди, народжені в 4-й місячний день, вже спочатку несуть в собі відповідні енергії, і кожне їх слово несе вербальну магію, кожне їх слово значиме. Тому людям, народженим в 4-й місячний день, краще мовчати. Їх слова все одно несуть “воздаяння”. Такі люди є носіями космічної таємниці, але цю таємницю вони можуть відкрити тільки самі шляхом внутрішньої самосвідомості. Їх життєве завдання і полягає в тому, щоб розгадати цю таємницю.

Сни

Здоров’я

У четверту місячну добу потрібно звернути пильну увагу на область горла і шийний відділ хребта — зараз вони особливо вразливі. Тому, працюючи за комп’ютером, рекомендується частіше відпочивати і розминати шию, а тим, кому по роботі доводиться багато говорити, наприклад, учителям або лекторам, бажано в цей період якомога більше мовчати, а якщо такої можливості немає, то частіше пити гарячий чай і не перенапружувати голосові зв’язки. Дуже корисно для здоров’я в четвертий місячний день зробити прогулянку в ліс або парк. Потрібно якомога більше бути поряд із квітами, деревами, особливо добре побути поряд із дубом або ясеном. Це допоможе вам урівноважити енергетичні потоки у вашому організм і привести в гармонійний стан.

Секс

Потрібно бути дуже уважними з інтимними зв’язками. Тим, хто не перебуває у шлюбі, важливо не допускати в цей період статевих контактів “Не з тим” або “не з тією” і вже тим більше “не з тими”. Тим же, хто зв’язаний путами Гіменея, рекомендується займатися “полегшеними” формами сексу, наприклад, обмежитися оральним сексом або петингом. Деякі цілителі попереджають про те, що в цей місячний період висока ймовірність підчепити яку-небудь венеричну хворобу, а християнські містики взагалі радять на цей період утриматися від сексу.

Харчування

У четвертий місячний день бажано левову частку свого раціону відвести тушкованим овочам і салатам. Їжа в цей період повинна бути: ситною, але без надмірностей. Головне зараз — прибрати із свого меню неоднозначні продукти тобто ті, які можуть викликати алергію або небажані реакції. Ні в якому разі не можна вживати продукти неприродної походження. Християнська містична школа суворо забороняє в цю місячну добу їсти ті продукти, які ви ніколи не їли раніше, як би вас ними не спокушали. Краще почекайте один день і тоді спробуйте, бо вони, цілком врогідно можуть спричинити отруєння. Дуже корисний в цей час трав’яний чай із седативных трав, наприклад, меліси, ромашки і м’яти.

Бізнес

Бізнесменам четверта місячна доба дає шанс уважно проаналізувати початі в другий і третій місячні дні фінансові справи, виявити, де є слабкі місця і усунути їх. Дуже вдалий час для збору, накопичення і обробки нової інформації. Наприклад, добре проглянути журнали або рекламні проспекти і відзначити, можливо, десь є який-небудь апарат, здатний полегшити вашу працю або збільшити його ефективність на декілька порядків. Цей час раціоналізації вашого бізнесу і підприємства. Краще зробити все в цей місячний день, щоб підвищити КПД вашого бізнесу, ніж потім довгий час плентатися в хвості у конкурентів. У цю місячну добу не можна жаліти ні часу, ні грошей на збільшення продуктивності свого підприємства. Астрологічні школи, Тібету, вважають, що четвертий місячний, день дуже хороший для проведення торгових операцій.

Ворожіння

Добре в цей місячний день під час ворожіння ставити питання, які вимагають визначеної і конкретної відповіді наприклад, “так” чи “ні”. В основному, ворожбити вважають за краще, в даний період, відповідати на питання, що стосуються якого-небудь важливого вибору. У четверту місячну добу людина знаходиться між Добром і Злом, тому всі передбачаючі практики повинні бути в першу чергу направлені на внутрішній світ людини, на відношення її до свого власного істинного “я”. Ворожбиту слід ставити тільки ті питання, які стосуються внутрішнього життя, а не соціальної сфери. Ворожіння по вогню на бажання Розведіть вогонь, встаньте поряд з багаттям, витягніть вперед руки так, щоб долоні знаходилися точно над полум’ям. Якщо багаття: — розгориться так, що полум’я торкнеться рук — бажання виконається — не розгориться і полум’я не досягне рук — бажання не збудеться.

Езотерика

к стверджує християнська езотерична традиція, саме в четвертий місячний день Єва і Адам скуштували плід із Дерева Пізнання і пізнали Добро і Зло. Багато містичних шкіл і традиції внаслідок того, що в цей період відкривається доступ до сакральних інформаційних потоків, вважають цей час найбільш сприятлавим для передачі таємного знання, поглиблення містичного досвіду, отримання яких-небудь особливих повчань і вказівок від свого вчителя, гуру або духовного наставника. Шаманські традиції рекомендують в четверту місячну добу активно зайнятися практиками, пов’язаними з використанням рослин і дерев. З ними в цьому плані також “солідарні” й друїди.

Джерело інформації

Примітки

Місячна астрологія
Фази МісяцяФази Місяця

1-й місячний день 🌑︎ 2-й місячний день 🌑︎ 3-й місячний день ☽︎ 4-й місячний день ☽︎ 5-й місячний день ☽︎ 6-й місячний день ☽︎ 7-й місячний день ☽︎ 8-й місячний день ☽︎ 9-й місячний день ☽︎ 10-й місячний день ☽︎ 11-й місячний день ☽︎ 12-й місячний день ☽︎ 13-й місячний день ☽︎ 14-й місячний день 🌕︎ 15-й місячний день 🌕︎ 16-й місячний день 🌕︎ 17-й місячний день 🌕︎ 18-й місячний день ☾︎ 19-й місячний день ☾︎ 20-й місячний день ☾︎ 21-й місячний день ☾︎ 22-й місячний день ☾︎ 23-й місячний день ☾︎ 24-й місячний день ☾︎ 25-й місячний день ☾︎ 26-й місячний день ☾︎ 27-й місячний день ☾︎ 28-й місячний день ☾︎ 29-й місячний день 🌑︎ 30-й місячний день 🌑︎