FANDOM

Загальний описРедагувати

Символи дня — “Фенікс”, “Вогонь”. У цей день йде біохімічна трансмутація в організмі. Йде оформлення того, що відбулося з людиною в перші 7 місячних днів. У 8-й місячний День необхідно їсти тільки легку їжу, злаки і рибу.

У 8-й місячний день добре каятися. Не рекомендується в цей день проводити практики з вогнем. Можна готувати леки від усіх хвороб. Навіть можна приготувати складні ліки з 108 компонентів і буде максимум дії. З 8 місячним днем зв`язані шлунок і периферійна нервова система, чакра Маніпура. При неправильному використанні цієї енергії можуть бути шлункові болі, внутрізшнє тремтіння, у людини “горять” вуха. Людям, народженим у 8-й місячний день, показаний “сухий” голод. Біохімічний процес у них йде постійно. Вони природжені алхіміки, що можуть згоряти і відроджуватися, як птах Фенікс.

СниРедагувати

Сни у восьмий місячний день вказують на невикористані можливості, на ті речі, які ви колись не втілили в життя, але які все-таки варто реалізувати. Крім того, сновидіння відкривають людині завісу підсвідомості де знаходяться багато забутих проблем, невирішених завданнь, від яких ви колись відвернулися, не бажаючи з ними будь-що робити. Вам могло здатися, що все залишилося позаду, але це не так. Все, що не було роз’язано, розв`язати все одно доведеться, інакше ви будете приречені на вічне “ходіння по колу”. Сни вказують на ці “вузлики” і на те, яким чином їх можна розв’язати. Також до образів сновидінь восьмої місячної доби можна відноситися і як до своєрідного “барометра”, який вказує на здатність людини змінюватися. Чим більше в сновидіннях буде моментів трагічних, пов’язаних з попаданням в пастки, капкани, тупикові ситуації, замкнуті простори, падінь, тим більше ви “закриті”, не здатні змінюватися. А це веде до повільного вмирання вас як особистості. І, навпаки, якщо в снах ви бачите широкі простори степу, поля, моря, небо, тим більше трансформаційних процесів відбувається з вами.

Здоров’яРедагувати

Ця місячна доба ідеально підходить для приготування ліків з великою кількістю компонентів, причому чим більше в ліки входить компонентів, тим вдалішими вони вийдуть. Багато астрологічних шкіл рекомендують в цей час проводити очищення кишечника, а також влаштовувати собі розвантажувальний день. Вельми вітаються масажні процедури і сеанси ароматерапії. У даний період уразлива периферійна нервова система, тому потрібно, по можливості, дотримуватися спокою, не брати на себе надмірні фізичні навантаження, не перевантажуватись на тренуваннях.

СексРедагувати

В інтимних відносинах у цю місячну добу потрібно дотримувати граничної обережності. Найкраще потратьте його на “теорію”, тобто на читання книг про сексуальні техніки. Навіть якщо ви й будете відчувати бажання й сили його здійснити, однаково утримаєтеся.

ХарчуванняРедагувати

Найкраще у восьмий місячний день поголодувати, влаштувати собі розвантаження. Якщо ж це не можливо, то до наступного місячного дня споживайте переважно вегетаріанську їжу і, природно, утримайтеся від куріння та вживання алкоголю. Деякі астрологічні школи у восьму місячну добу рекомендують готувати складені блюда, такі як борщ, салати, рататуї, рагу і так далі.

БізнесРедагувати

В деякому розумінні можна сказати, що восьмий місячний день — це “другий шанс”: ви можете спробувати реалізувати ті проекти і задумки, які раніше вам не вдавалися, або на які не залишалося часу. Але щоб старі проекти знов вдалися, потрібно пробувати утілити їх в життя не старими методами, а новими. Це час нових, не стереотипних рішень. Той, хто так і залишиться прихильником “вчорашнього дня”, хто як і раніше використовуватиме в своїй справі старі методики, приречений на вимирання як динозавр. Бізнес — “жива”, рухома структура,що постійно змінюється, і в ньому неможливо добитися навіть малого успіху, якщо не мінятися разом з ним. Бізнесменам в восьму місячну добу також потрібно бути обережними з оцінкою своїх можливостей, оскільки від надлишку енергії може здатися, що ви здатні на багато що, але це далеко не так. Різкий прилив сил тимчасовий, на наступний місячний день він пройде, і тоді вас чекає розчарування. Будьте уважні, не переоцініть свої можливості. Те, що вам здається “переповненим резервуаром сил” насправді тільки стрибок адреналіну, викликаний трансформаційним процесом, і не більше того.

ВорожінняРедагувати

Ворожити у восьмий місячний день слід на минуле, звертаючись до оракула з питанням про те, яка подія з минулого заважає змінити сьогодення, тобто ворожити потрібно на виявлення вузлів, карм. Передбачати майбутнє цього дня не рекомендується, оскільки пророцтва все одно виявляться невірними. Ворожіння по кольоровій квасолині Узяти 5 видів квасолі: білу, чорну, рожеву, білу плямисту, рожеву плямисту. У широке блюдо насипати манної крупи. Узяти по 5 квасолин кожного виду і покласти відібрану квасолю в блюдо з манною крупою. Блюдо накрити полотняною серветкою і легенький струсити, не знімаючи серветки, зачерпнути рукою квасолини. Подивитися скільки квасолин і якого кольору ви витягнули. Якщо переважають: — білі — у минулому доля до вас ,була прихильна, але ви залишалися глухі до її уроків, не повторюйте своїх помилок; — рожеві — ви боялися ризикувати і экспериментувати, тому сьогодення ваше не змінюється; — чорні — ви зробили дуже багато гріхів і тепер вам доведеться своїми нещастями їх відмолювати. Ви пожинаєте те, що посіяли; — рівна кількість білих, чорних і строкатих — у минулому ви чуйно прислухалися до вказівок долі, тому незабаром чекайте приємних подій.

ЕзотерикаРедагувати

З погляду езотерики, це дуже важливий період. Так, наприклад в даний період в Тібеті проводяться магічні ритуали по утихомиренню злих і гнівних духів. “Вогонь” восьмої місячної доби – це “вогонь очищення”, бо не очистившись від старого, людина не може оновиться, прийняти нове. Пригадайте, як сказано в Біблії: “Неможливо влити нове вино в старі чаші”. Тому містичні школи рекомендують в даний період проводити очищувальні практики – як фізичні, так і енергетичні. Восьмий місячний день, це найідеальніший час для поклоніння вогню. Вогонь – це одне з найдревніших божеств, якому поклонялась людина. З цієї причини окремі езотеричні традиції в цей час проводять ритуали поклоніння Вогню, розпалюючи великі вогнища і здійснюючи підношення.

Джерело інформації Редагувати

Примітки Редагувати

Місячна астрологія
Фази МісяцяФази Місяця

1-й місячний день 🌑︎ 2-й місячний день 🌑︎ 3-й місячний день ☽︎ 4-й місячний день ☽︎ 5-й місячний день ☽︎ 6-й місячний день ☽︎ 7-й місячний день ☽︎ 8-й місячний день ☽︎ 9-й місячний день ☽︎ 10-й місячний день ☽︎ 11-й місячний день ☽︎ 12-й місячний день ☽︎ 13-й місячний день ☽︎ 14-й місячний день 🌕︎ 15-й місячний день 🌕︎ 16-й місячний день 🌕︎ 17-й місячний день 🌕︎ 18-й місячний день ☾︎ 19-й місячний день ☾︎ 20-й місячний день ☾︎ 21-й місячний день ☾︎ 22-й місячний день ☾︎ 23-й місячний день ☾︎ 24-й місячний день ☾︎ 25-й місячний день ☾︎ 26-й місячний день ☾︎ 27-й місячний день ☾︎ 28-й місячний день ☾︎ 29-й місячний день 🌑︎ 30-й місячний день 🌑︎